یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
جلسه اربعین شهرستان جوپار

حوزه/ حجت الاسلام حسنی سعدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمان در جلسه با موکبداران پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: خواهش من از همه شما موکب داران این است که در پذیرایی از زائران به حفظ امنیت و سلامت آنها نیز توجه لازم داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام حسنی سعدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمان صبح امروز ۲۸ مرداد در جلسه موکب داران که در سازمان تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد، ضمن خوشامد گویی به حضار اظهار داشت: هنر موکب ها و مواکب سلامتی و حفظ جان مردم است.

وی افزود: هرکدام از موکب ها به ارائه خدمات خود به زائران می پردازند. از جمله خدمات پذیرایی، خدمات فرهنگی، خدمات اجتماعی و هرنوع خدمتی بالاخره هرچه دارند در طبق اخلاص می گذارند و به نام امام حسین (ع) به زوار امام حسین (ع) تقدیم‌می کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: خواهش من از همه شما موکب داران این است که در پذیرایی از زائران به حفظ امنیت و سلامت آنها نیز توجه لازم داشته باشید.

در این جلسه حجت الاسلام صافی زاده امام جمعه شهر جوپار، حجت الاسلام حسنی ریاست سازمان تبلیغات شهرستان کرمان، حجت الاسلام شهابی مدیر کل سازمان تبلیغات و بحرینی رئیس اداره بهداشت شهرستان کرمان حضور داشتند.

همچنین عارفی در این جلسه به بیان مسائل و نکاتی در موکب های پیاده روی جاماندگان اربعین پرداخت.

گفتنی است: پیاده روی جاماندگان اربعین صبح روز اربعین از حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرمان به سمت حرم مطهر ابناء امام موسی بن جعفر شهر جوپار برگزار خواهد، در طی این مسیر قریب به ۱۰۰ موکب به ارائه خدمات به زائران خواهند پرداخت.

خبرنگار: مهدیه زندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha